18 september 2009

Fredag :)

Slutade 9 idag, sen bar det av till Victum på kurs med Eina. Kursen var inriktad på min brukare och den gav väldigt mycket, man ser saker på annat sätt än tidigare.

Rickard hämtade mig sen, så vi körde till hyllinge för en shopping runda. :) Köpte lite diverse saker, bla. en väska, ett par skor och 2 par leggings.



Åkte sen till Ikea och tittade på en ny hallmöbel men de hade inte de träslaget vi ville ha, synd! När vi ändå var där så passade vi på att äta, Rickard åt de hederliga köttbullarna och jag tog en ceasarsallad. Var faktiskt väldigt god.



Innan hemfärd gick vi inom systemet och köpte lite cider jag ska dricka ikväll. Ska hem till Emmie och möjligtvis ut sen, men ska jobba imorgon så det blir inte alltför sent.
Nu ska jag bara in i duschen sen ska jag bege mig.

Trevlig kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar