11 september 2009

Dröm

Jag drömde en jätte konstig dröm inatt. Det började med att Rickard ringde till mig på jobb och sa att någon hade hackat sig in på min blogg. Jag gick in på bloggen direkt och fick en chock. Någon hade lagt upp en massa fula bilder på mig och mina kompisar samt gått till personangrepp mot var och en. Jag fick ju panik, eftersom många hade kommit med väldigt arga kommentarer, vilket jag visserligen kunde förstå. Jag raderade alla dessa inlägg och skrev ett där jag berättade vad som hänt och ringde alla "utsatta", men ingen trodde mig. Jag var riktigt ledsen och arg.
När jag sen kom hem dagen efter så gick jag in på bloggen igen och såg att fler inlägg hade lagts in. Jag, arg som ett bi, raderade alla dessa inlägg igen och försökte komma på hur denna personen kunde ha fått tag på mitt lösenord och alla dessa bilder. Efter många om och men så kom jag på det, och det var ingen mindre än Rickard själv (av alla liksom). Han bara skrattade åt mig och blev helt konstig. Jag blev riktigt rädd för honom. Det roliga var sen hur han hade fått tag på mitt lösenord. Han hade via sin dator kopplat upp sig via min bluetooth på mobilen och därigenom kunnat få tag på mitt lösenord till bloggen. Att man bara kan drömma så invecklat.
Inte konstigt jag har huvudvärk nu när hjärnan har gått på högvarv hela natten :P



Nej nu tänkte jag bädda ner mig i soffan ett tag, känner att jag börjar bli sjuk. :(

Pussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar