16 september 2009

Tandläkaren

Då har man precis kommit hem från Tandläkaren. Inga hål hade jag:) woho! :P
Var orolig att jag skulle ha hål, eftersom jag gjort lite undersökningar på mig själv och tyckt att jag haft mer eller mindre svarta nyanser på tänderna. Så det känns bra att jag hade fel!

I går var man och hämtade ut medicin till Nelzon, kortison, som han ska äta tillsvidare. Lilla Nelzon! Han har en kronisk inflammation i magen och tarmen, så detta kortison ska hålla det i schack. Får hoppas att han håller sig frisk nu iallafall.

När man ändå var på väla så passade jag på att köpa en topp, fullt med paljetter och ett par korta träningsbyxor på H&M.



Man ser iallafall hur byxorna ser ut, fast Nelzon var tvungen att vara med!

Sen var man och fikade på Graffiti med Anna, Alex, Shirin, Sabina och sötaste småkillarna Liam&Mio :) De är så Himla gulliga när de sitter där och drar i varandras strumpor.
För min del blev det en grekisk sallad med vitlöksdressing, GOTT:)

Därefter åkte jag hem till Emmie, där vi (Emmie, Madde och jag) satt och pratade och hade allmänt kul. Man har alltid lika kul med Emmie:)

Ja nu ska jag äta frukost tänkte jag, Rickard har varit och köpt bullar. Han är sååå snäll :P

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar